Så här tråkigt har jag just nu

Favoriterna

Glass: Lill pär
Musik: Just nu street dancer tror jag, gillar att det låter som en djungel typ och sun is up och the edge of glory. Annars band som jag alldrig tröttnar på är typ White lies, B4MV, The All-american rejects, my chemical romance och låtar typ kids, sunny, one.
Färg: Jag gillar grönt

Film: Forrest gump, sagan om ringen
Språk: Brittiska mums och franska wihihi
Länder: Sverige, Thailand, sen vill jag åka till USA och England också.
Städer: Stockholm sen gillar jag NYC också även fast jag inte varit där en hihi
Skolämne: Svårt inget
Mat: Pizza och sen typ tzatsiki och kyckling
Sport: Jag gillar att spela handboll hihi
Såpa: Färjan haha annars om det hade varit roligare människor nu hade jag sagt BB
Tv Program: Gossip girl, the big bang theory, how i met your mother
Efterrätt: Panna cotta eller paj
Band: White lies, B4MV, The All-american rejects, my chemical  romance
Idol: John Styth Pemberton också gillar jag Audrey Hepburn och Mairlyn monroe
Klädesplagg: Skjorta kavaj och röda byxor, nej men Strumpbyxor och kjol
Affär: Vet inte Kicks och mataffärer, donken
Kex: Hm äter alldrig kex men typ Mariekex åt jag alltid när jag var liten
Chips: Sourcream and onion (Estrella)
Läsk: Coca Cola ofc finns inget godare! (:
Drink: Vet inte jag gillar cola
Bil: En bubbla (röd)
Egenskap hos annan människa: Rolig
Modell: Vet inte så många modeller men typ Adriana Lima är snygg och Mirranda kerr

Saker jag inte gillar

Språk: Finska och Danska är fult och samiska...
Skolämne: Matte, Svenska, engelska, mediakunskap
Mat: Brunsås...
Affär: Kappahl är alldrig inne där
Artist: gillar inte Taylor Swift och alexander vorbyov och jessy mccartny
Tv Program: Angel, Lyxfällan
Filmer: mary kate och ashley olsen filmer... och Picure this och revolationaly road, band slam
Egenskap hos annan människa: Dryga och Tråkiga människor.


gamal bild

XOXO MOA



Kommentarer
Postat av: salu

Mua har alltid skjorta kavaj och röda byxor x)

2011-05-24 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0