Sad

Hej! Idag har varit en sorglig dag. På idrotten stukar Siri typ handen. Sen får jag och Aiko ig i matte. Asså jag är sämst. Började gråta i klassrummet...pinsamt det var. Gick in på toaletten sen istället. Hatar att jag har så lätt för att gråta det suger. Känner mig ledsen, sur, besviken, arg, iriterrad.
Men det har hänt roliga saker idag också inte bara dåliga. Vi körde flaggan på idrotten så jag och Siri bestämde oss för att fuska för vi va så dåliga, så vi skulle ta mer en 1 ärtpåse och sen smita ur fängelset, haha vi kröpp runt på golvet när vi skulle fly för ingen skulle se oss sen ser vi att Patrick kollar as konstigt på oss så vi fick gå in igen. Sen vann jag tävlingen idag med 8 och Siri hade 5. XOXO MOA

lägger in 2 ledsna bilder nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0