hej finnbloggen

Hej finnbloggen! Jag har inte uppdaterat dig på läänge... Yes. Idag hade jag och Thomas vår tjockisdag. Sedan träffade vi Linnea för att gå till långholmen och träffa några. Vi hittade inte rätt och råkade gå runt hela holmen. Då försvann all min livsgnista för den här dagen och den verkar inte vilja komma tillbaka idag. Tillslut hittade vi rätt och sen kom moa också och sen så gick jag hem. Och nu är jag hemma.
XOXOXO SALLY







haha lite läskig.......














badass!!!







Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha inte lite läskig ser ut som en mördare :o eller en kille haha

2011-05-15 @ 10:42:24
Postat av: s

haha någon ville verkligen bli fotad x)

2011-05-15 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0