Gratis festival och Skinnis

Alloha. Ikväll har varit en kul kväll. Började med att Jag, Aiko, Izabelle och Izabelles vänner drog på en gratis festival i rålis, vi chilla dära typ sen kom Madde, Linnea, Oliver och hans kompis, sen kom Sally och sen var tydligen KArin och Siri där och sen kom Sofias storasyster och hennes kompis. Vi dansade loss till Milk och sen drog vi till skinnis där det var MG fest. Var ganska kallt på MG festen hade nog varit roligare om det var lite varmare där så efter typ en timme där drog jag hem till Madde med Linnea, Oliver och hans kompis och vi chilla där och lyssna på musik och nu kom jag hem precis. Nu ska jag sova döör är as trött hihi. CIAO XOXO MOA (bilderkommerimorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0