trendigt vs sämst

 Det var säkert typ ett halvår sedan någon hissade och dissade här på finnbloggen! Here goes:
XOXO SALLY



Mjukisbyxor: så himla smart, snyggt och mysigt!!! <333 we love u!!



Äpplen: Dom är billiga och kostar typ bara 2 kr på ICA, jääääättegooooda, dom finns året om och så är dom nyttiga!



MP3 Spelare: Man kan göra precis vad man vill med dom, lägga över vilka sorts låtar och filmer som helst! Dom är inte lika känsliga som ipods, dom är enklare... Kanske lite fulare än ipods dock, kanske....





Att behöva gå in på jävla fronter under lovet: Flera gånger om dessutom! Skolan har gjort mig beroende av fronter och så krånglar sidan ändå alltid...........



Ipods: Det funkar inte alltså! Varje gång jag har köpt en ny så har jag vetat att den bara kommer att hålla i några månader. Min senaste är superläskig och sätter på sig själv mitt i natten :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0