WOHO FILMER ÄGER ÄLSKAR LIVET SÅ MYCKET WOHOXHOSHGOVMWQÖ

Förlåt för det konstiga rubriken, jag har haft tråkigt idag därför. Idag har jag kollat på film, såg red riding hood, den var faktis bra tycker jag (alla som gillar twilight kan se den), hon valde också rätt kille enligt mig wohoho. Alldeles nyss såg jag The virgin suicides, handlar om typ först att en tjej som är typ 13 år som försöker ta livet av sig sen gör hon det också ibörjan av filmen och sen tar hennes 5 systrar livet av sig islutet av filmen för att dom inte fick gå ut för sina föräldrar typ, konstig film och igår såg jag först Life as a house, den var bra enligt mig, handlar om en pappa som håller på att dö i canser och sen ska han bygga ett hus och han har en son som är emo och försöker ta livet av sig hela tiden men misslyckas sen blir han glad igen också såg jag Rio också den var mys. Nu ska jag kolla på Im number four tror jag. känner att jag har ett superroligt liv just nu XOXO MOA

Fyller i alla filmer jag sätt idag och igår, orkar inte detta inlägg vart konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0