Studentmottagning

Hej förlåt att jag typ inte uppdatera något igår var upptagen hela dagen typ. Först hade vi avslutning så alla i klassen var och bada på ett random ställe. Var inte så jätte kul så jag och Alicia åkte hem. Sen åkte jag till min systersmottagning där jag och Nicole snodde xcider och satt oss ner vid vattnet och kände oss busiga hahaha. Däremot kom mamma och Cissi på oss, men dom värkade vara chill med det. Sen drog jag till Malins bror och förade med många från klassen, Siri kastade massa fimpar på mig och fimpade i mitt glas...myys (hon var as full hahaha). Sen drog vi till vitan där det kom fler från klassen. Sen drog jag och Alicia hem ganska tidigt. XOXO MOA

haha gillar att det inte fanns några glada bilder på Felicia när hon var liten så vart svårt att välja bild på skylten


Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA jag visste inte om det där med xiderna! Roliga ni är haha

2011-06-12 @ 17:39:01
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: Moa

hahaha ono busted xD

2011-06-13 @ 02:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0