Ingenting

Förlåt att jag inte skrev om igår. Iallafall vi var ute några stycken sen kom Kristian från min skola med hans borås kompisar typ och Adam kom också sen eller a före dom. Vi gjorde inte så mycket var typ as full skulle ringa Oliver men ringde någon annan sämst. Idag har jag varit jätte bakis, Alicia också vi skulle igentligen gjort någonting idag men eftersom Alicia inte mådde bra alls så vart det inget. Så idag har jag gjort ingenting, asså seriöst ingenting. Typ hade tråkigt kollade lite på starwars tills jag tröttna så gick och la mig och sov sen haha. Ikväll ska jag typ kolla på sagan om ringen eller harry potter med min syster tror jag. XOXO MOA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0