Igårkväll

Hej hej! Igårkväll var jag i vitan med izabelle och hennes kompisar, Aiko och hennes pojkvän och Hannani. Ibörjan var jag jätte seg men sen när alla drog typ kl halv 12 var jag kvar då kom Sandra. Så vi satt och snacka med 2 Pontus typ. Sen drog Sandra iväg med en Pontus och då var jag helt själv märkte inte ens att hon var borta först. Så var kvar i vitan och träffa massa 95or typ alla tjejerna sa att dom hette Moa och alla Killar sa att dom hette Edvin och Lucas typ jag vart jätte förvirrad för dom bara retades med mig. Sen när dom fråga vilka jag var där med så sa jag ingen(haha dom måste trott att jag var jätte mobbad). Kom hem typ kl halv 3 så jag var alltså själv i typ 1 timme. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0