yeee z

Nu är Jess och Jesper ett par, najs. Fikade med dem, Sonja, Ebba ooooch Paow idag. Sen så köpte jag istepulver som man skulle blanda själv med en liter vatten. Kan säga att det blev rätt svagt om någon nu vill prova detta...... Hmmm. Mindre vatten nästa gång alltså, annars vare ju supernice!
Imooorrn börjar skolan hehe asso jag är faktiskt lite taggad. Vill göra nått nyttigt nu lixom, fattar niii? ;);) Det känns som om att tiden står stilla på julloven lixom.... Plus att vårterminen är ju den bästa terminen det vet ju alla och sen så kommer sommaren woho!
Jag knr att jag verkligen håller på att bli en lame person, saknar skolan och senast idag vart jag sugen på att köpa en inredningstidning.... ono!  x) :Sss
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0