oooooo

Jag ser med mina ögon att Moa har lagt upp en nice blogglista!!!
XOXOOX SALLY

 Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag kom på smarta tekniska lösningar på saker <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Men gud vet faktiskt inte!
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste om folks liv på deras bloggar!
Det sista du sa högt: ...
Det senaste någon sa till dig: "vi gör alltid det"
Vad har du druckit idag: vaaaatten, teeeeee
Vad var det senaste du åt: äpple, jao
Vad var det senaste du köpte: ...... te?
Vad är det för färg på din ytterdörr: gråblå trorja
Vad är det för väder hos dig nu: vet inte det är rätt mörkt ute faktiskt
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hehe nej
Sover du tungt: asso jag vet faktikst ... :OOO
Drömmer du mardrömmar: Nej.
Trivs du med ditt jobb: Är arbetslös och har silats ur systemet tyvärr :(
Favoritklädsel: Mysiga, roliga kläder haha som man kan skratta åt när man ser sig i spegeln sen
Favoritlåt just nu: Hey you - Pink Floyd, Jimmy - M.I.A., The Knife - Pass this on, Britney - Sometimes
Vad ser du om du tittar till höger: jag ser en lampa
Vad gör dig glad just nu: Lovet
Vad ska du göra härnäst: Läsa fler bloggar
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Känner mig snäll och underlägsen = nördig
Favoritgodis: chips höhöhö
Kläder just nu: pyjamas
Sommarplaner: England med friends, kanske åka någon annanstans med familjen, laaaandet, festival maybee?
Hur många kuddar sover du med: 6
Spelar du något instrument: hehe nej nej nej
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Hmm viktigast för mig är nog ändå att omge mig med människor som sprider positiv energi, stöttar mig, aldrig klagar på mig och som hjälper mig med rätt mycket grejer... typ stödpersoner!
Är du kittlig: Ja :(
Snarkar du: vet inte :OO
Stjärntecken: Den coola jungfrun
Äckligaste insekten: tänker bara på sniglar... Sånna där pyttesmå flugor kanske som man lixom inte ser!!
Stökigt eller välstädat: Städat och sorterat
Längtar du mest efter just nu: Sommar eller vår men det är ju vinter :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0