Om ni är intresserade och läsa nått som ni redan vet typ


Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag såg en as bra film med Audrey Hepburn (prinsessan på vift) rekomenderar.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Såg en bild med klassen där jag vart taggad som helt borta och cp haha
Det sista du sa högt: yes den är ledig
Det senaste någon sa till dig: Du tror att jag kommer göra nått eller hur
Vad har du druckit idag: Cooooooooola ända jag dricker
Vad var det senaste du åt: Maat hos Farmor
Vad var det senaste du köpte: En högtalare
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön
Vad är det för väder hos dig nu: Fult väder
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja asså kär i utseendet men inte insidan
Sover du tungt: Jag är toung
Drömmer du mardrömmar: Ja igår drömde jag att jag och Emma skulle klättra på hennes hus de va as läskigt och konstigt
Trivs du med ditt jobb: Ja mitt jobb äger noot för ja har inget
Favoritklädsel: Gillar 50tals kläder, kjol, klänning och strumpbyxor är vad som gäller för mig
Favoritlåt just nu: Har många men typ my delirium lyssnar jag på nu och like a G6, Commander, Hey baby (drop it to the floor)
Vad ser du om du tittar till höger: Joakim i en soffa
Vad gör dig glad just nu: Film och min familj
Vad ska du göra härnäst: Kolla på en film med Marilyn Monroe
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: hög på allt te jag druckit idag
Favoritgodis: lakrits, gärna Turkisk peppar, Skolkrita och Pingvin
Kläder just nu: Trött och mys humör
Sommarplaner: Nej det är vinter
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: Nej haha suger på allt
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Mig själv och att ja ska må bra :) vilket ja gör om ja har vänner och familj och sånt
Är du kittlig: Ja :(
Snarkar du: Neej
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Alla insekter är as äckliga förutom dom där små svart/blå kommer inte ihåg va dom heter
Stökigt eller välstädat: Städat men de blir stökigt :(
Längtar du mest efter just nu: Sommar såå mycke men innan de Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0