nice

Halloooo.
Idaaag gick vi runt och tog reda på MER om individuella val. Jag har valt ryska steg 1 och etik och livsfrågor båda 100 p till 2an om någon undrar. Sen vill jag ha eng C och bild i 3an om det går. Nu har jag, ebba och sonja bokat hotell och flyg och allt till Berlin x)))) Asso jag dööööör längtar så och det känns som att det är fett snart men det är ju supermånga månader kvar nuuuu.
Trodde att det var vår ute idag :(
Efter skola gick jag, ebba och sonja hem till sonja och åt såååå mycket godis och chips, det var galna tider! Iaf sonja och jag var tvungna att tala om för ebba att hon faktiskt börjar se lite smal ut nuförtiden och att man inte längre kan höra henne andas :S Vi ordinerade ett paket smör om morgonen och ett glas grädde varje kväll till henne <3
XOOXOX SALLY 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0