Dag 6

Jag faller för söta killar asså inte på utseendet utan söta som typ ger komplimanger och sånt för mina kläder och allt haha. Gillar också killar med kostym tycker det är jätte säxigt och mystiska killar. Men sen faller jag juh också för snygga killar men om dom har en usel personlighet blir dom juh fula. Jag gillar killar med snagg och killar med kort hår, gillar inte killar med långt hår tycker det är as fult. Tycker killar med mörkbrunt hår är snyggt och blå ögon dör jag av nej men det är typ det snyggaste som finns om dom verkligen är jätte blåa. Sen gillar jag killar med mössor för alla killar blir snygga i mössor kanske inte alla men många. Sen gillar jag vältränade killar. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0