Björknäs centrum och hägersten

Idag har jag, Zamira och två tjejer filmat i hägersten på gymmet. Sen märkte jag att jag hade tappat bort min väska igen, den här gången på bussen så jag ringde sl och dom hade hittat min väska så jag fick åka till björknäs centrum och hämta den. De va en jätte söt kille i sl båset i hägersten som undrade vad som hade hänt med min väska och om jag hittade till björknäs. Sen åkte jag tillbaka till hägersten. Där filmade vi ett roligt turkiskt fotbollslag typ eller dom hade tröjor där de stod turk på. Och sen en rolig pizza bagare. Enligt tidningen skulle de här vara min turdag, tycker inte jag haft så mycke tur jag tappade juh bort min väska men de va väll tur att ja fick tillbaka den. Tycker alla som ja träffat varit jätte snälla idag, som busschafören också och två fullisar utanför sl. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0