Mysfredag

Hola!! Idag har jag först varit med Izabelle och Siri, vi tog lite fina vårbilder som jag kommer lägga upp. Vi fick choklad tårta av en lärare när vi satt och vänta på Hanni och då la Siri värsta äckliga choklad lådskan på min jacka också det var skit äckligt typ det äckligaste jag någonsin varit med om.Sen åkte Izabelle och då kom Hanni. Jag, Siri och Hanni gick hem till mig och kolla på John Tucker must die. Efter det drog Siri hem och jag och Hanni gick på promenad. Nu är jag hemma och kollar på bigbrother men snart ska jag sova. Puss! XOXO MOA

haha ganska mycket bilder men det blir kul











haha jag va inte så fin här då men jag bjuder på den...















Visste ni att jag har blivit ginger kolla på Siris hår och på mitt vi har samma hårfärg! coolish


Kommentarer
Postat av: Ledsen syster

MUUUUS sluta använda mina kläder utan att fråga :(

2011-04-20 @ 16:23:05
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: Moa

haha busted :(

2011-04-20 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0