why god??

Idag så hängde jag, Linnea, Paola, Ebba, Martina och Madde med Linneas pojkvän och hans tre kompisar. Först åt alla mat i gammla stan, sen skulle vi till Linneas pojkvän i Ängby men när vi steg av där och tågets dörrar stängdes så upptäckte jag att jag hade glömt kvar min fina fina väska! Dom sökte igenom tåget men någon hann ta den. Har spärrat alla kort och så och jag har sparpengar så jag kan köpa vissa nya grejer typ smink, men vi måste byta lås på lägenheten för mina nycklar och mitt idkort låg i väskan buhuhu. Kameran, mobilen och Ipoden hade jag på mig som tur är. Men det värsta är själva väskan, plånboken som jag har så många minnen med och en liten spegel som jag köpte på en marknad i ryssland :(
Men vi i vårt gang är fett coola! Hedvig var för neddrogad av medeciner för att komma och Jessica sa att hon var för bakis haha x)
XOXOO SALLY

bilder innan allt händeeee:

den här luffaren sa att jag var fräsh och en nia av tio för de finns inga tior haha uuu x)


överblivna studentnallar i en låda, som små kattungar supersorgligt :(


linnea och jesper skrattade så att dom ramlade typ ahah x)




ebba blir alltid schnygg fett irriterande >:/


martinas vackra håååår


linneas vackra face...


mitt vackra face, vart ihjälklämd :S


PAOW-LA








vet inte varför jag gjorde den minen....


PAOW igen..


kloka huvuden!


craaaaazy juuu


ebba trodde inte att det skulle bli någon bild haha!



Kommentarer
Postat av: Moa

vilken väska va de? :O

2010-09-26 @ 11:22:29
Postat av: sallu

den vita korgväskan :(( Den finaste av dom alla!! :'(

2010-09-26 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0