oooo!

Nollningen igår va såååå kul! Först skulle alla vara i två lag och dricka upp en hink med vodka med sugrör. Mitt lag förlorade för det var många som sa att dom hade bacillskräck ............. Iaf sen kom polisen och alla kuuuutade.
Sen vart alla samlade igen och vi gick till nån park vid kth som var supermörk. Iaf där gjorde vi fler grejer typ att man skulle slicka choklad från nåns mage :S Jag vann iaf på de! och seeen vart det svinkallt så alla gick hem.
Sen gick jag hem till madde där några var, sen hem, sen sov jag och nu är det en ny dag woho!
Aja de va asnice iaf! Vilka memories klassen kmr att ha....
XOXOXO SALLYYYYYY













sexy time :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0