Just idag är jag arg

Ad time floats by blir jag allt mer hatisk mot... tubklänningar!! fy fan! Dom finns precis överallt nuförtiden och det är mycket sällan som dom ser bra ut, för det mesta är det bara ett stort glansigt tygstycke i någon hemsk färg som inte passar tyget, yuck!
När jag frågade folk inann niornas bal vad de skulle ha på sig så viste jag redan svaret: en tubklänning jao!
Men asso det är klart att det finns snygga sånna, det finns alltid undantag men dom har blivit så sjukt mainstream. Precis som svarta, tajta skinnjackor och svarta skor med nitar. Det är sååå tråkigt när folk kör trender all in man kan väll mixa lite med vad man själv egentligen tycker om! Lr jag antar att dom flesta kanske inte orkar bry sig, hehe.... Men det gör jag!! Iaf just nu när jag har supertråkigt hemma!!! Så: !!!
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0