Snygg snygg snygg

Idag såg jag en as snygg kille!! asso de e inte ofta jag ser nån som är så snygg. Har typ bara hänt några gånger. Iaf han va på bussen och han kollade på mig haha ja kunde inte konsentrera mig så ja gjorde massa konstiga saker. Han hade mörkt brunt hår, en grön mössa och blå ögon som lyste typ sååå snyggt ja dööör. Synd att man blir så nervös när man ser nån super snygg.
Iaf har bestämt nu att ja ska färga håret mörkbrunt (helst i veckan om ja kan få mamma att göra det) fööör ja tycker iaf jag blir snyggare i mörkt hår. Kanske för ja själv tycker alla är snyggast i mörkt hår typ hehe. XOXO MOA

Kommentarer
Postat av: sally

woho snyyyyyggt! :D

2010-09-27 @ 20:33:08
Postat av: Moa

haha ja han va min drömkille typ!

2010-09-27 @ 20:36:21
Postat av: Anonym

haha menade håret :P

2010-09-27 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0