mm

Paola och några till i klassen vart dödade idag på killah game haha x) Paola och jag hade ett team för våra offer gick i samma klass men nu måste jag alltså döda själv :/ Haha fick ett sms idag från min mördare, det stod jag ska döda dig... sen fick jag ett sms med ett jättestor smily :S:S iaf känns inte tryggt och typ alla i skolan går runt och gömmer sig eller stirrar! Vill ju mörda innan jag blir mördad, men Vita i min klass sa att hon kände min mördare och hade hjälpt honom ett massa, hehe snääällt :/
Men iaf. Idag kunde man signa upp för idre resan i vintern, några hade till och med haft sönder en dörr i sin desperation när de stod i kön ahhaah. Men tror inte att jag åker i år för ingen som jag hänger med ha signat upp sig plus att jag måste försäkra mig om att man inte kan se utsikten från de roliga backarna, för då dör jag av höjdskräck and that won't do!
XOXOOX SALLY 

sexy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0