minnen från insparken............

 Här kommer lite roliga partypics, hahaha. Från insparken iaf! Det var typ nästan bara vi i samkultur som var utklädda, såklart -.- men det var kul ändå! Jag hade folkläder! 
Vi skuttade runt och försökte dansa och komma in i mitten av golvet men man vart typ utbufflad tillslut varje gång man försökte.. Sen så pratade jag faktiskt med några andra ettor! som jag inte känner, uu. Och Jessica fick en sexig kavaljer på dansgolvet!
Idag var det några av oss som var heeeelt DÖDA, vet inte varför, det bara var så! Vi började  inte förän ett idag och vi har en massa chilla dagar framför oss! Och imooooorrn fyller. jag. 16!!!!!!!!!!!! wohoooooooo! så JÄVLA NICEEEEE! Och just den utvalda dagen så har vi typ bara EN, EN lektion!!! gud älskar mig wohooo!
Iaf idag var jag med elin och såg en debatt på cafe string, vänstern vs moderaterna. Det handlade om intigritet men jag måste säga att det inte var så mycket att debattera om, de var ganska överens! 
XOXOXO SALLY






























Kommentarer
Postat av: MILEY SWEDEN

Coolt med en lila slinga :)

2010-09-11 @ 13:07:08
URL: http://mileysweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0