mhm!

 Tjooo igen!
Idag är jag på vid glatt humör, things are sure rollin! Och imorrn fyller jag ååååår!
Jag håller på att dö i mitt egna rum för jag har spreyat lite lera i silverspray så nu är rummet fullt av gas och jag är alldeles snurrig :S Får se om jag överlever natten, dun dun!
I alla faaaaaall...... hmm.... :D:D:D
XOXOXO SALLYYYY

juste! the other day när det var tjock dimma på mogonen ni vet? då var det sååå fint vid vattnet så mitt hjärta brast! Jag kunde inte fota för jag satt i bussen, lr jag försökte... Men det var tjock dimma på vattnet så man såg inget, men det glittrade jättevackert och så åkte en liten färja in i den där dimman och glittret...! Det var religiöst vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0