klaaaaaag

Idaaag har jag varit i skolan, pluggat, vår teater, pluggat.
Vi hade världens längsta rast så vi gjorde en massa grejer typ gick runt till olika ställen och sååå :) Och imorrn är det ooonsdag och onsdagar är verkligen inga bra dagar på vårt hemska schema! Jag förstår inte hur dom kan kräva att vi ska gå i skolan och sen plugga såhär mycket, det finns ingen annan skola som har det såå! Inte för att det finns så hemskt mycket annat som man kan göra after skuul men det vore typ skönt att bara kunna ligga i soffan och göra nada, eller kunna stanna på vår teater till klockan nio! Idag tänker jag skippa en läxa och ändå har jag massor att göra :S
XOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0