Idag in skoolan

Yo yo tjoho! Idag vaknade jag först kl 7 men ja ville försova mig med flit så ja sov och drömde sweet dreams och sen när klockan va halv 8 vaknade jag (fail) så ja försov mig inte alls... Sen när ja gjort iårdning mig as långsamt och gick till mariatorgets tunellbana (kl va typ 5 över halv då och ja skulle med bussen från slussen kl kvart i) så va tåget försenat med 10 minuter greeeat, ja tänkte faktis så för ja ville juh komma försent. Och sen när den kommer så går ja långsamt till bussen och missar den första haha och sen kommer de en till typ 2 mintuer efter (faan) så jag kom i tid igen tjoho! Sen i skolan så på lunchen såg vi stift killen!! När Zamira fick syn på han så gömde hon sig bakom en pelare och alla skratta och vi tror han märkte de och att vi skratta åt han så sen skulle vi gå fram till han och säga förlåt men då va han borta på sin dagliga regn promenad. Sen åkte vi in till stan för att interuva(?) partierna och när jag och Malin kom till sverigedemokraterna trodde dom att vi gillade dom så mycke så dom gav oss balonger och jag fick 1 penna och malin fick 2 och sen fick vi typ 3 knappar var även fast vi sa att vi redan fått en. Sen kl 3 slutade vi tjoho!
Imårn är de juh nollning haha kul! vi ska möta 2-3 vid södra sen ska dom ta oss till en hemlig plats (för dom vägra säga vart vi ska va) och sen ska dom typ kasta ägg på oss eller ena killen sa de. Vi i klassen ska typ först föra hemma hos Malin kanske så de blir juh najs. XOxo MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0