FÖDELSEDAAAAG!

 Idag vaknade jag på morgonen, inte helt oväntat, av sång. Sen fick jag ett gigantiskt paket som innehööööll.... en provdocka!! äntligen!!!! den heter diana står det, heheh fett nice ;) Sånna här är inte billiga kan jag tala om! jag hade aldrig orkat vänta på att spara ihop en själv.
Iaf vi kommer bli bästa vänner, jag har redan blivit lurad en massa gånger och trott att det är en människa som står i mitt rum, men det är lugnt!
Iaf idag slutade jag typ vid 9, 10. Och vad gör man en sån dag? Man går hem och pluggar, såklart! Har i princip pluggat hemma hela dagen..... :S tack gode gud att vi hade ledigt typ idag säger jag bara! Annars hade det inte blivit mycket till födelsedagskväll.... Vi ska iaf äta ute sen.
Åååå jag är fett glad har fått en massa grattis på facebook haha :D
XOXOOX SALLY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0