Den läskiga natten...

När ja va påväg hem igår hörde ja nån säga moooaaa asso inte skrika utan säga ungefär som en spökröst iaf så ja kollade runt och de va ingen där (förutom en bar men där va juh ingen ja kände) så ja kollade upp och ingen där heller så ja vart as rädd (ja va helt nykter). iaf sen när ja kommer till medis skriker nån as högt så ja blir typ as rädd och sen när ja kommer till mitt trapphus har nån tryckt in knappen till hissen men ingen va där heller och när ja hade lagt mig och sovit så hör ja hur nån rycker i kylskåpet typ öppnar de och stänger de typ 10 gånger och alla låg och sov för annars hör man juh om nån går på golvet. Sen mitt inatten så går ja på toa och då hör ja nån över mig och de bor ingen över oss de e bara en vind där så då vart ja änu mer rädd. haha pussy ja är men de va iaf as läskigt. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0