Why so cold

Idaag har jag träffat Hanna, vi va vid hötorget och Hanna ville bjuda mig på bio. Vi såg Devil (tror ja den hette) det skulle va en skräckfilm men ja tycker nog inte de va så mycke skräck i den men den va bra iaf fast nu kommer ja inte våga åka hiss med nån igen. Efter de åt Hannana på sandys i 40 minuter typ seego och medans förfrös mina fötter för ja hade convers på mig. Så sen gick ja hem och bytte skor till vinter skor men först skulle mamma värma mina fötter som va vita. Iaf sen träffa vi Mimi som sa att vi skulle med på chillkrökfilmmys kväll hos Adam med typ samma människor som förra helgen men ja orkade inte följa med. Iaf vi hängde i tunnelbanan ett tag tills min rumpa började frysa då drog ja hem. Nu e ja hemma och dricker cola och värmer mina fötter. JAG HATAR VINTERN. Om de hade varit sommar hade ja orkat va med ikväll men bara för de e så kallt och mörkt blir ja trött och fryser och otaggad whyy god :( XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0