Vuxna suger faktiskt

Haha en sak har jag tänkt på: asso när vuxna ska informera ungdomar om alkohol, sex, anorexia och droger så är det väll snarare så att dom upplyser än om att det finns där och att det är fett busigt och fel att göra allt sånt där! Och man vill ju vara busig och fel! och om man som typ fjorton  får höra att andra ungdomar har gjort det så får man ju för sig att man själv oxå måste det! Så var det typ för mig iaf. Man blir snarare mer upplyst och mer pressad
Om någon börjar prata om att många unga kvinnor knr sig pressade att se bra ut så kanske jag plötsligt knr att jag har missat något viktigt som unga kvinnor borde vara medvetna om! Om någon pratar om att det är fint att vara tjock på ett sätt så att det låter som en avikande åsikt så vill man ju inte vara en av dom där tjockisarna som blir försvarade inför allmänheten x)
Det kanske är bäst att inte blåsa upp det så mycket???
XOXOO SALLY


Kommentarer
Postat av: Gustavelle

Very informative...God Bless

2011-02-07 @ 10:19:54
URL: http://gustavelle.blogimagine.com
Postat av: lovisa

godmorgn:)

2011-02-07 @ 10:40:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0