noo

Idag har jag, efter månader av förnekelse, insett att.... att...... ...!! ..... :(
....
Jag kan aldrig mer ladda ner musik olagligt igen. Limewire har blivit stämda och lagt ner, och jag kan inte ta bort programmet från datan för det syns inte bland några program någonstans och försöker jag att ladda ner en låt någonannanstansifrån så står det "limewire funkar inte" fast det är från ett heeelt annat program. Är så fylld av hat och ... är lixom tom. Vill inte betala fucking nio kronor för en halvdålig sång, vill inteeeeeee!!
Men vänta! Kom på nu att det kanske finns en liten svag gnista av hopp...!!
Insåg idag att jag är ganska ond oxå..... How to förhålla sig to that?
And also, nu när jag har platt hår är jag fett nöjd för att man kan se så strikt ut om man bara sätter upp håret i en knut. ASSNYGGT. Nittiotalsstrikt!
XOXO SALLY




Kommentarer
Postat av: chillkrökarN

nobrain.dk, beemp3.com, bearmp3.com, mp3-center.org, thepiratebay.org, hueahuea

2010-11-11 @ 15:33:00
URL: http://nobrain.dk
Postat av: s

ooo!

2010-11-12 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0