näice

Jag märker att jag inte KAN ha långvariga intressen vilket är a shame! 
Gör en make over på min coola konstnärliga vägg som jag höll på med förut i x antal veckor. Hann tröttna, saknar den på ett sätt och just nu är väggen väldigt tom, men det känns faktiskt.... skönt! ;););)
Det var fett kul i skarpnäck, det vart a party och några nya var med den här gången. Typ alla dansade, bäääst! <3<3<3 Det var kul för att allt vart fett spontant. Jag och Sonja har en låt ihop nu höhöhö. En gammal låt, I am not a whore, jag är inte så bra på att hänga med i musiksvängarna och hålla koll på de hetaste låtarna, upptäckte den idag hahahahaha...!! *skoj 
XOXOXO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0