Lite bra att veta 18/11

I förregår va de min namnsdag och ja fick inga grattis... Eller jo i skolan men ändast för ja sa till alla: de är min namnsdag idag har ni inget att säga till mig. Iaf och i förregår va de min lillebrorsfödelsedag, Marcus asso så han fyllde 13 shiiit både han och Jocke är längre en mig nu fast ja är längre en Felicia. Iaf ja bestämde mig i förregår att ja skulle va nyttig (ja hade glömt bort att de va hans födelsedag) men de gick juh inte så bra eftersom de vart massa tårta och cola fuuuck.
Idag ska ja till Gnesta med min familja, vi ska kolla på min kusins utställning där typ jippy då får ja åka bil ja älskar att åka bil. XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0