Lista jag tog från Ali

Mig själv med tre ord: Feg, finn, skogsturk
Jag ville bli när jag var liten: Djurskötare haha
Är du kittlig: Ja:o

Mitt rum kan beskrivas som: Grönt, flowerpower, hamsterum, apa

Spelar du något instrument:  Nej tyvär D:
Något du absolut inte äter:  kohjärna, fårlever
Vad sa du senast: Marcus gå ut från mitt rum!

Det här är jag bra på: Inget typ ja suger på allt :(
Brukar du svära mycket:  Nej gillar inte att svära tycker de låter så fult :S
Vad vill du jobba som: Vet inte just nu kanske typ donken

Gillar du att sjunga: Jaa älskar att sjunga fast är inge bra på de :o

Gungar du på stolen: Nej är rädd för att ramla

Vilken hand håller du gaffeln i: H
öger
Anser du att du är stark: Nej är typ jätte svag

Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? Ja vill tattuera mig men vet inte om ja vågar :o


FAVORIT

Färg: Grönt är skönt och lila och blå
Mat: Älskar kyckling <3 Speciellt thaaai

Låt:   Gud va svårt finns så många, hmm typ E.S.T och love the way you lie part 2 just nu
Ämne: Inget allt är as tråkigt
Plagg: Strumpbyxor och nån klänning typ

Skor:  Klackskor
Ställe: Mitt rum där jag är ensam

Tidning: Frida haha

Film: Forrest gump

Bok: Oj vet inte läser alldrig men typ Harrypotter är bra


SENASTE

Person som sovit i din säng: Jag

Person som du pratade med: Marcus

Person som du gick på stan med: Va i stan igår med Alicia, Izabelle, Siri och Aiko

Person som du skällde på: Marcus

Låt du hörde: MMMBop

film du såg: Igår såg ja Brother where art thou med Joakim

Mat du åt: Freshfish mackor typ (kom inte ihåg va dom hette)

Kram: Oj kommer inte ihåg tror typ Alicia

Puss: Hm vet inte
Känslan: Tom
Resa: Tunisien
Glädje: Hm va glad idag men när ja va jätte glad va väll hmm.. i förregår kanske
Dröm: De va en as konstig dröm om typ några i min klass kom inte ihåg va den handla om
Person du träffade: Mamma
Pratade i telefon med: Vet inte kommer inte ihåg
Personen du fick sms av: Sandra
Gången du åt 7-eleven korv:
Typ sommras
Gången du var utomhus: Idag
Hela din familj åt middag tillsammans: Förregår tror ja
Saken du köpte: Lunch

FJORTIS

Hur många foundation har du: 1
Hur många puder har du: Några
Hur många mascaror har du: 2
Dricker du för att det är roligt: Ja
Har du en vän som är fjortis: Nej inte va ja vet
Använder du uttrycket omg: Inte omg men isf Oh my gash

XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0