Hej alla!

Hejsan! Glömde uppdatera nått igår sorry för de. Igår va ja på götgatan med mammi, mormi och Marcus. Jag köpte en mössa och 3 hårband och Marcus köpte jeans. Efter de fikade vi och sen när ja kom hem så drog jag, mammi, pappi, Marcus och Jocke till skärholmen asso typ där ikea är. Vi gick till elgiganten och jag köpte en film pretty woman har inte sätt den än och den ska tydligen va bra, mina föräldrar såg den på deras första dejt hehe. Sen åt vi på donken och sen gick vi till ikea och där köpte mina föräldrar en garderob och jag köpte en gosig mus som heter herr mus och han ska bo hos George. När vi kom hem va klockan typ 9 och ja va trött så ja chilla hela kvällen och sen idag vakna jag av en borr klockan 8 på morgonen fuuuuck.... Ida vet ja inte va ja ska göra så det blir ett mysterium spännande. XOXO MOA

Kommentarer
Postat av: Nicklastilda

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-10-27 @ 10:19:42
URL: http://nicklastilda.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0