Frågestund!

Kan inte sova såååå:
XOXO SALLY
 

Vad gillar du för godis och glass? CHIIIIIPS <3<3<3<3

Hur lång är du och hur mycket väger du? Eeeeh, eeeh...

Ser du fram emot julen? Favoritjulgodis? Tjaaaa.... Tyyyyp...????

Hej Siamesiska tvillingar! jag beundrar dig verkligen, men jag måste fråga: Hur orkar du vara så stark?! Du verkar så sjävlständig?
Svar: Hej! Åh tack så mycket. Vi blev retade när vi var små för att vi satt ihop så nu har vi lärt oss att ignorera alla. De enda riktiga vänner man kan ha är djuren, dom sviker aldrig och dom snackar aldrig skit! Speciellt inte hästar<3<3<3 

Kan du inte lotta ut en dag med dig till en läsare? Och inte till ngn som bor i sthlm som kan gå på läsarträffar, utan till ngn som bor utanför..
Svar: Bor man inte i sthlm har man faktiskt bara sig själv att skylla! Verkligen oansvarigt!

hur tycker du man ska göra för att få bättre självförtroende över sitt utssende och ej att man springer och tittar på andra och önskar man såg annorlundare ut typ hehe.
ha det så trevligt i Thailand
Svar: Thailand? Jag tycker att man ska skriva en massa brev till dom man är avundsjuka på och fota dom i smyg (tills de polisanmäler) det brukar hjälpa för oss! Om det känns riktigt jobbigt så kan man skicka anonyma brev som är lite läskiga för den snygga/coola personen som du ser upp till <3 /sally

hur många gånger har du skämt bort dig framför halva Sverige?
Svar: Hur många gånger har inte halva sverige skämt ut sig (framför?) för mig??? absolut senast i september vill jag påminna!!

Hur känns det att vara utan Hugo. Har du och Hugo någon kontakt. Kommer ni att bli tillsammans när du kommer hem? Kommer ni att ses när du kommer hem?
Det känns förjävligt. Jag får frågor om jag kommit över allt. Det är riktigt jobbigt att vi inte längre går i samma klass och så, jag vet inte hur länge till jag kan klara det här... Har haft samtal med min mentor om att kanske byta till hans skola, vi får se. Jag ger det en vecka till! ...


Kommentarer
Postat av: chillkrökarn

jag har en fråga:får jag vara med på chillkrök nån gång?

2010-11-06 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0