dag

Har sovit typ noll timmar inatt ://///
Idag har familjen plus farmor besökt samtliga två gravar. Jag började inte gråta eller nått, det känns både fint men lite fake att bara besöka gravar på denna dag. Känns inte riktigt heller som om att deras gravplatser har något med dem att göra!! Idag känner jag lixom inte för att vara melankolisk, jag tänker hellre på dom någon kväll när jag sitter och läser om Lenin eller någon dag när jag är ute i skogen och plockar svamp! Vill inte tänka på att min farmur är gammal och att det är mina föräldrars egna föräldrar som är döda och jag vill inte veta några personliga saker om dom idag för då blir allt 1000 gr värre.
Ser ut som er rysk furste just nu men det är FAKTISKT kallt hemma hos mi :S:S:S
w00t vad är nu detta mina bilder ser typ precis ut som moas!!! >:o
XOXOO SALLY 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0