vill inte bli en superkändes asso...

asso min döda farfar har tagit över min kropp :O jag satt och läste lite bloggar som vanligt nananana och så lästa jag vad paow hade skrivit om varför hon hatade soccarna och vänsterpolitik och jag vart helt sjukt förbannad. inte irriterad och sur som jag alltid blir, jag blev aaarg! så brukade min farfar oxå bli över politik och högern, helt sjukt förbannad. märkte att jag slog handen i golvet, höll nästan på att träffa datan :S asso det känns skönt att veta att om man får barn så kommer man antagligen på ett eller annat sätt leva vidare genom dem när man dör... typ. Man går vidare lixom så man behöver inte bli en superkändis lixom. skönt.
XOXO Sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0