Veckans totaly not finnkomipsar

1 Amir! Why joo för han dissade finnkompisarna i tisdags och sen när vi sa att vi inte snacka me han så försökte han få oss att snacka me han iaf.... Och sen så såg ja han ute när ja köpte choklad och då försökte han prata me mig igen...argh.



2. Oscar "katten" i bajen orphans. Jaa försökte snacka em han i tisdags för ja hade ett viktigt medelande till han men han ingnorera mig totalt ooh han gör mig sur! Han har hatat mig sen 7an för ingenting och sen försökte han putta in Sallu och mig i en vägg tyvär va han inte jätte stark så han lyckades inte.



3. Basse, Amirs kompis som e rädd för mig och sallu typ han vill iaf alldrig vara med oss buhu. Även fast vi säger att vi e jätte snälla och älskar att jogga. Har ingen bild på han.


XOXO MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0