listaaaa

 

vem är kvinnan bakom masken?? :o
XOXOXO SALLU 

Hur gammal är du om fem år? 20 woho :D feeeest!
Vem var den sista du träffade? träffade brorsan i köket nyss. han såg frisk och kry ut!
Hur lång är du? 167 i think.
Vilken var den senaste film du sett? Stand by me den är så fucking bra!!!1111
Vem ringde du senast? Elin.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? vene
Var är dagens planer? sätta på mig nattmössan och läsa en god bok
Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambooos. jag är en såkallad oäkting 
När såg du senast din mamma? typ 3 sek sen, hon gav mig tändstickor ono

När vaknade du idag? vem bryr siiiig??.
Har du någon gång hittat en katt? aa jag gav den en massa mat sen vart den gravid och fick små ungar sen stack den bara :S inte direkt father of the year
Vilken är din favoritplats? ehhhh
Vilken plats föredrar du minst? omg får flashbacks från ett karatecamp jag var på i 5an :S
Var tror du att du befinner dig om tio år? ehhh håller säkert på med nått som jag skulle bli arg på¨mig själv för nu, jag knr nog mig! eller så smider jag greate plans. eller så e jag död. eller gay. eller biten av en giftkobra. eller gift med den där skogsödlan jag skulle träffa. vem vet? :O
Vad skrämde dig som barn? psyksjukdommar, trodde att jag skulle få de.
Vem fick dig att skratta senast? säkert jag själv jag är så rolig ju.
Är du för ung för att äga vinylskivor? ehhhh ja ingen minns den generationen längre!
Har du stationär eller bärbar dator? jag har ingen dator.
Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas ofc. och sånna där myyysiga sovskor!
Hur många kuddar har du i sängen? Typ 7.
Hur många landskap har du bott i? ett det finns bara ett som gäller!
Har du någon gång spytt på fyllan? ne
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? olika i guess
Är du social? Egentligen inte fast man kan ju inte uträtta nått själv och det är inte lika spännande i längden.
Vilken är din favoritglass? mmm sån där me chokladprickar i typ...? 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara. sen skulle jag uträtta nån greate plan.
Tycker du om Kinamat? kanske
Var är dina föräldrar födda? pappa e född i Riga och mamma i nån finsk by. 
Tycker du om kaffe? men nej svart te is the shit. 
Vad dricker du till frukost? vatten.
Sover du på någon särskild sida? vene.
Kan du spela poker? eehhh nej??
Tycker du om att mysa? omg jag ÄLSKAR att mysa!!!11 
Är du en beroendemänniska? lite. eller nej egentligen inte.
Känner du någon med samma födelsedag som din? aah paula i klassen å en i min förra klassy :) coolt!
Vill du ha barn? nae tror inte de va.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? aa de va aspinsamt, ja skämms... låg typ på golvet på åhlens med benen i vädret och alla stirrade och sen så drog ambulansen till sig ännu mer uppmärksamhet. vart typ fastspänd på en sån där bår :S
Föredrar du havet eller en pool? Havet ofc!!? jag gillar inte att svälja andras könshår och halvt kvävas och i havet finns ju alla dom coola djuren! <3
Vad spenderar du helst pengar på? Mat mums
Äger du dyra smycken? vene några halvdyra tror ja. aa.
Har du någon gång testat narkotika? :8
Vad var det senaste du stoppade i munnen? hihi. te tror ja :9
Vem är den roligaste människan du känner? först mig ofc! sen mua, love, pappa... och säkert nån annan rooooolig.
Välj ett ärr på din kropp? hmmm. har ett stort hajbett på benen och ett tassavtryck från en björn på ryggen... :o
Vad har du för ringsignal? what what what did ya saaaaay
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ofc mina föräldrar älskar mig dom sparar allt!
Flirtar du mycket? ofc vem kan låta bli ;D skojjah bah vet inte hur man gör om man inte e typ utomlands? :S utomlands ere kul :D
Vart togs din profilbild för din blogg? :(
Kan du byta olja på bilen? ofc jag kan allt.
Har du fått fortkörningsböter? 3 st :( när ska jag lära mig?
Vilken var den senaste bok du läste? människans rikedommar, den handlar om hur europas ekonomi har växt från land i feodalsamhället till dagens aktier.
Läser du dagstidningen? ibland
Prenumererar du på någon veckotidning? elle
Dansar du i bilen? eeeeh nej?? :S
Vilken radiostation lyssnade du på senast? p1 tror jah
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en massa saker som jag krävde att mamma skulle köpa åt mig när hon handlade
När var du i kyrkan senast? försöker hålla mig borta från de va :S :S :S :S kristna blir alltid sura på mig för att de tycker att jag har en aggresiv ton och för att jag vägrar låta mig övertygadas och smöra för dom och tycka att dom är supergoda när de e tvärtom och för att dom aldrig kan svara bra på några frågor alls och för att dom blir arga när dom inte har några logiska svar på något och så blir dom rädda att deras trygghetsbubbla ska spricka :S inte ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0