n

tjooo alla! jag ser att moa uppdaterar verkligen jättebra som vanligt! iaf iddddaaaag var jag på södra latin sp möte lalala och de var tråååkigt och inte så lockade. de blir norra real om jag kommer in. tror de iaf just nu ligger deras mini poeng på 220 och jag tror inte att det höjs överdrivet mycket, en del såklart. om det blir som jag vill som kommer det bli asnice ja kommer att plugga superroliga ämnen som historia, religion, internationella relationer, ryska och litteraturhistoria med en massa snälla bratz! woho. det enda negativa är att min mammas skola där hon jobbar ligger precis precis mittemot norra så jag måste vara a good girl! dessutom kmr ja säkert träffa en massa folk som har min mamma då :S jaja!
XOXOXO SALLY

blivande klasskamrat?? eller blivande kamrat?? :o nä x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0