finnfrågor

Finnkompisarna har fått en del frågor som jag kan svara på här och nu.
XOXOXO SALLY <3

Hej finnbloggen! Kan inte ni bli lite mer som förut ni var mycket snällare och sötare då!
Jo det skulle man ju kunna önska men när man väl har blivit en del av bloggvärlden som vi ju har så finns det inget turning back, man måste bli hård som sten. Lixom tänk er alla jävla smygfotande fans och alla fula gratissmycken, man förändras till det värre! Den söta och snälla sally is now long gone, tyvärr. Men vem vet någon dag kanske jag hittar tillbaka till mig själv och säljer mina coola cityflat och öppnar ett kollektiv på landet, det finns alltid i bakhuvet.

Varför provocerar ni så mycket i eran blogg? Vill ni inte att läsarna ska tycka om er?
Nu förstår jag inte riktigt vi har aldrig provocerat :S :( Vi gör allt för att bli omtyckta.
Ehh vad ska jag säga hnu vart allt lite konstigt. Jag är förvirrad och ledsen... Vad gör vi för fel? :(

Sally har du blivit blind för din klädsmak?
Jaa det har jag verkligen nuförtiden har jag ingen aning om vad jag har på mig :S

Vad tycker ni om att a piece of sisters bloggen inte gillar er?
Gash när ska folk släppa den där stora bloggfajten, det var ju längesen ju! ;) Ni läsare älskar verkligen smaskigt skvaller eller hur? ;) Nejmen dom får väll tycka som dom vill men jag och mua älskar kissie, inget kan någonsin ändra på det! <3

Mua, är utseendet verkligen allt, börjar det inte gå för långt nu?
Eh ja det verkar så, iaf för mua. Det är ju därför som hon har bestämt sig för att vara med som deltagare i extreme makeover. Jag är glad för hennes skull, och hoppas att allt går bra och att hon blir nöjd med sin extrema makeover. Jag tycker att det är töntigt att man inte kan få göra om hela sitt utseende utan att det blir värsta mediagrejen! :S

Känner ni bajen orphans på rikigt?
Nej tyvärr. :( men vi brukar låtsas att vi gör det. Det är ju ganska coolt trots allt. Vi håller ju på att fixa ihop dom med Isa och Paula, om nån annan vill är det bara att säga till! Ring kärleksagenterna på nr 99800543

Tror ni inte att det är lite dåligt när ni två som båda är addicts umgås med varandra. Det är ju inte direkt så att det kommer hjälpa er ur erat cola/chips beroende!
Nej nej nej. Vi kan fortfarande vara friends. Moa är jättesnäll och hjälper mig och går med mig på min aa möten och jag går med henne. Jag tror inte att vi kommer att dra ner varandra mer i träsket. Även om jag var en helt vanlig ickechipsberoende hälsosam straightA student innan jag träffade mua... Men det är en helt annan historia, vi pratar inte om det!

Sallu, hur går det med ditt chips rehab du har inte skrivit så mycket om det senaste tiden.
Nä det har jag nästan glömt! Men det går bra förutom nu i helgen då jag hade en galen svacka och åt en massa, massa chips, kunde ju ha snetrippat! :S Sen sov jag i tre dagar. Iaf men min gruppledare säger att nästa steg är att säga förlåt till alla som har fått lida för hur jag har betett mig när jag har varit beroende av chips, så nu vill jag passa på att säga förlåt till alla finnbloggens fina läsare för mitt ohälsosamma oakseptabla addictbeteende. Alla raseriutbrott, alla humörsvängningar, all liberal propaganda... Jag skäms. Förlåt. Jag älskar finnbloggens alla läsare ju! <3<3<33<3

Är det sant att ni köper alla era kläder på kapp ahl? Jag såg er där förut ni säger ju att era kläder är superdyra!
eh va nej dom är superdyra... det är ju sant!!! :( *springer iväg


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va tragiskt, ni skriver egna frågor o låtsas som att andra frågat dom hahah xP

2010-05-24 @ 09:11:55
Postat av: sallu

förlåt människa men tror du att vi e seriösa? vi e inte dumma ffs!

2010-05-24 @ 16:41:22
URL: http://FInnbloggen
Postat av: amir

nene hahah

2010-05-27 @ 11:21:22
Postat av: sallu

inte ok att vara ironisk på det där elaka viset, AMIR -.- Du ligger redan dåligt till hos ffs!

2010-05-27 @ 20:26:53
Postat av: The real AMIR :O

Shuu och svar till

"amir": hej amadeus

2010-05-27 @ 20:56:54
URL: http://www.amiramir.co.nr
Postat av: hahah BAZZZ

hahaha guud vilka fjllor ni eee hahahaha xDDD garvar typ sönder hah x))

2010-06-08 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0