dreams

Här är vad jag hoppas på inför sommaren och sånt ya know ;)
XOXOXO SALLU

*att alla nior gråter på skolavslutningen
*att det blir ett kick ass party efter med alla nior woho
*Att jag kommer in på norra real
*att norra real inte är torrt... 
*att ryssland aeger allt
*att vi kommer att hänga i vitan och ha kul några kvällar som förra året
*att mitt hår ser snyggt ut hela tidenn (it never does)
*att de aldrig någonsin slutar sända svenska hemmafruar i hollywood, jag kmr dööö då
*att jag aldrig någonsin tappar bort hatten som jag ju planerar att köpa
*att jag någon gång får hänga på nått glassigt ställe i san tropez med min hatt och coola kläder
*att skärholmen blir en del av innerstan..., :O
*en massa andra saker som jag inte kan skriva för jag vet inte vilka som läser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0