ooo vuxet

Jag vet att jag skrev det här förut men jag börjar verkligen mogna till en classy lady (haha skojjah bah) här är några anledningar:

*jag tyckte att det var mer spännande att läsa om europas ekonomis utveckling än om folk med galna sjukdommar.
*jag har börjat se vuxna filmer som faktiskt har ett budskap och som vinner priser
*jag tyckte i hemlighet att det var lite mysigt att vara på landet och läsa böcker fast jag missade en massa saker!
*jag har börjat inse att jag inte vill klä mig konstigt för konstighetens skull längre. nu vill jag klä mig lite mer schnitsigt nu (ska ju antagligen börja på norra så ni förstår väll vad jag menar ;D)
*jag har börjat köpa inredning till mitt hem och börjat förslå folk att komma över på en kopp te
*jag tycker inte att det är lika kul att sitta framför datan hela vardagskvällarna och äta russin, nuförtiden äter jag mina russin framför discovery channel
*jag har börjat lyssna på lugn musik från 70-talet
*jag blir inte full längre
*jag har blivit besatt av doftljus (och eld...) :S

vissa saker är fortfarande kvar:
*chipsen...
*kan inte sluta säga "det va så finn" eller "finnigt värre"
*min humor som sätter käppar i hjulet för mig
*rör mig som en elefant

:S:S:S:S (skojjah bah)
XOXOXOO SALLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0