ute på spännande missions

Asso jag är helt kär i stockholm nuförtiden! Det är så jävla fucking underbart när det är TYP sommar, det är som en helt annan stad!
vad man än gör och oavsett vad som händer så är lycklig all the time.
Låt det aldrig ta sluuuuuuuut...
Iaf idag åkte jag och mua på äventyr i skärholmen för jag skulle kolla på en sak men vi blev kvar ett tag. jag hittade en GREATE hatt, den första damhatten som någon sin har passat på mitt elephanthead. och en sån har jag alltid velat ha! 
Affärerna är SÅ mycket bättre i skärholmen, älskar skärholmen. Där är skorna färggladare, glassen godare, druvorna billigare och människorna vackrare. det är seriöst som att vara utomlands lite, alla gamla gubbar sitter i fina kavajer på rader på bänkar som de gör i italien.
Moa och jag åt guda glassar och köpte superbilliga druvor *snask*
XOXOOX SALLY

tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0