sanningen kommer fram till slut....

Det är såhär att jag och mua är inte bara finntvillingar utan vi är siamesiska tvillingar dessutom som ni kanske har sett. Vi har två huvuden precis som dom där konstiga blonda tjejerna från usa. Det hela började när vår ukrainska mamma jobbade på ett kärnkraftverk när hon var gravid med tre (!) barn och råkade ramla ner i den såkallade "trollgrytan". Vi blev lite muterad men det är ok. Fast det är lite jobbigt eftersom att mua är alkoholist och måste gå på rehab och prata om det och då måste jag följa med suuuck. Som tur är så har jag tränat min sida medan mua har ätit hamburgare så att hennnes sida har blivit tjock så jag brukar bestämma vart vi ska gå! Vi brukar ha tubtopp och kjol på oss varje dag annars köper vi tjockiskläder så att båda får plats. Om ni har några mer intressanta frågor så kan ni maila oss <3
 Här är lite bilder på oss ;)










det här är vår balklänning om någon undrar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0