rättningar!

Jaa som vi vet så har min finnpolare sallu dyslexi och är halft blind hon stavar fel på vissa ord som e såååå lätta att stava till gash att hon bara inte kan erkänna right? Här e nåra stavfel på de senaste inlägget:

Sally skrev Qula ja menar wtf e de? Haha de stavas Qla gaash

Sally skrev Tacobar haha hur kan man inte se skillnad på tacos och pizza gaash. Jag åt PIZZA ffs

Sally skrev att min huvudkaraktär i min berättelse hette Kashiruuki när hon igentligen hette kashuuki

När ja e klar med berättelsen kanske ja kan skriva den i bloggen för mina kära läsare som dyrkar mig bara för att ja e så snäll! Finnbloggen har dom sötaste och snällaste läsarna i världen <3 love yoou all. Ja tror verkligen att min berättelse om Kashuuki och den hemliga skatten kommer bli en riktig sucee i framtiden! Gaash ja har dyslexiiii. Sen kommer de juh ofc komma en 2a på min bok som heter Kashuuki utforskar Atlantis.

XOXO MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0