one super day!

 Asso idag var det one god day! det var sån hära idrottsdag för niorna någonstans i enskede. solen sken och jag hade godaste matsäcken. alla var glada. jag och mua smet iväg och solade hela tiden på olika ställen. nice. ratri blev förvandlades till en riktig wild cat och ville battla med mig, MIG! hon vann...  Sen som vanligt så skedde det en tragisk olycka, en kille råkade springa in i en stolpe. alltid är det något jao.
olivia sprang supersnabbt på 100 meters tävlingen, jag såg bara något suddigt och sen bah de e olivia som springer! x)
sen visade det sig också att våran klass tydligen inte äger på brännboll, som jag hade fått för mig. vi ägde inte på några sporter alls! jag har alltid tänkt att våran klass är superatletisk jö!
Iaf sen när vi fick gå så gick jag, moa, sara och alice och satte oss i gräset på några barns skolgård och myste. mys.
Det här är utav mina sju senaste dagar den bästa.
XOXOXO SALLY

ps håller på att göra coolaste nya header till bloggen som alla kommer äääälska ofc ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0