min spännande dag

Idag tänkte jag att jag skulle ha 50tals-landet-litet-barn-flätor med rosetter, lite 50-talsaktiga kläder, början-av-200talet diskosmink på ögonen och 60-tals läppar, men jag asso såg bara ut som en liten fjortis :S fick en massa weirda komentarer från folk i skärholmen, ono :o
iaf idag när jag skulle tigga en c*** av en lodis så gav han mig 100 kr istället! haha lyyyycka jag som ju var superpank och tvungen att ta pengar från min rainy day found!
sen idag så kollade vi på filmerna som vi hade gjort i bilden. det var askul och min grupps vart supernizo. men det tyckte inte matilda tydligen på hennes pappar stod det lite tråkig tyvärr, men vaddå det var ju en konstnärlig film, right? om man säger att den var tråkig så förstår man bara inte.... -.- suck
sen röstade vi i dag på alla dom där grejerna till niornas bal, man kan typ redan se vilka som kommer bli vad. jag kanske skriver vilka jag röstade på sen för att bidra med gossip till vår ääälskade blogg ;P
XOXOXO SALLU







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0