min lördag <3

tjooo!
igår så väntade jag hela dagen typ för jag trodde att jag skulle träffa karin. sen bestämde jag och moa att vi skulle ses på kvällen. sen smsade jag olle och han och vincent sa att vi kunde komma på en fest i tallkrogen. det var en tjejs födelsedagsparty så vi kunde inte dra dit en massa folk...?! iaf det var kul vi fick till och med tårta och allt x) och jag fick en gratis cigg av snela vincent :) iaf sen taggade vi hem halv tolv och jag var tvungen att köpa chips eftersom att det är lördag. dom var superdyra men extra goda!! <3<33
Och olle har en dark secret som han vägrar dela med sig av! vad kan det vara?? :O
XOXOXO SALLY


när vi skulle tagga hem. olle mua å mats tror jag han heter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0