min dag

OBS! VARNING! Denna text kan innehålla spår av ironi, för alla känsliga!  

Asso efter skolan har min dag varit SÅ HIMLA BRA. Först och främst så hade jag tusen saker att bära och det var supertungt. Sen var jag ju tvungen att ta med mig mina bildegrejer i armen. Huvudet på min docka gick sönder och alla på stan kunde alla asfula saker som jag har gjort i bilden från och med 7an + det aslama omslaget på min mapp, hääärligt. Sen så regnade det ofc och mitt hår vart lockigt och dom fula bilderna förstördes! Och ja mina skor förstördes i regnet. Sen så dog jag av hunger. Sen så tränade jag och det gick inte bra eftersom att jag dog av hunger. Sen när jag kom hem fanns det inget böd, tack ääälskade lillebror det fans lixom en hel påse imorse :S. Sen var jag tvungen att kila runt bland mina kvarter för jag hittade inte rikigtigt till skomakaren.
Men han gjorde mig på gott humör igen, han är så himla snäll och så ser han ut precis som en skomakare ska, men svart skägg och världens flin!
Aja men resten av dagen var ok. Vi dansade pardans på gympan och jag fick dansa med han som inte för nämnas vid namn -.- men ja pratade inte med han iaf! Sen gick det bra på biptestet och alla hade gjort asfina intressanta skulpturer i bilden. Hade iaf en hot outfit!
XOXOXO SALLU

Hade bandana idag, rent spontanto
*Sur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0